Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 30 oktober 2010

Bibliotek, rått ägg och toa.

Vi vaknade 09 idag och startade lugnt. Gick till biblioteket och lånade böcker..var där över en timme och fick dra ut ettan därifrån som inte kunde bestämma sig. Jag hade ont i magen men klarade mig hela utfärden innan vi kom hem men eftermiddagen har inte varit så kul..min misstänke är min chokladmousse som oxå består av råa ägg och de skyller jag på då ungarna inte fått något strul och de åt inget. Hoppas det är över imorgon för nu efter en dag inne så skulle det vara skönt med ett träningspass.

Tjejerna stannar tom måndag.

Nästa vecka blir otroligt spännande och framförallt onsdag då det är ett event på dagen och ett på kvällen.

Nu softa och inte glömma klockan innan vi säger godnatt.

Inga kommentarer: