Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 27 oktober 2010

Gymråtta

Idag spenderades dagen till att flytta till mitt nya viste.
Gjorde en PP för onsdag nästa vecka som är viktigt för projektet.
Drog till gymmet-planen var att cykla 45 min men det blev 30 och så kunde jag inte låta bli hantlar och maskiner..saknade min gymbuddie A (sist var 03-04). Kom inte ihåg ett smack utan blandade hejvilt så nu får jag leta upp lite övningar och köra olika grupper olika dagar. Det var grymt kul iallafall.

Imorgon är jag hembjuden till en vän/kollega på middag och ev. sover jag hos henne. Fredag innebär träning och barnen kommer för att vara hos mig i helgen. Planen är badhus och bibliotek-de läser enorma mängder böcker. Funderar på att vi ska "leka" spa och makeup- artister. Brukar bli hysteriskt roligt.

Inga kommentarer: