Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 23 oktober 2010

Högskoleprov

är avslutat. Är helt slut och det tar sina krafter att skriva(inkl raster) från 8.30 till 16.10.
Jag har nu oxå rättat mitt prov men viktningen (resultatet ges i siffror) kommer inte förräns den 12/11. Jag tyckte att språkdelarna var kluriga men de löste jag galant, diagrammen likaså men matten-ja, det gick det inget vidare. Om jag inte missminner mig var det lika när jag skrev 1996. Jag kunde vara mamma till alla i salen och jisses, vad nervösa de var.

Kollade oxå in på hur många sökanden det var till de kurser jag sökt till våren och det såg inte så tokigt ut. Varför söka till våren?Varför inte?Lika bra att köra igång då jag ändå inte gör något vettigt på kvällarna. Men, det finns förstås fler faktorer med för nästa år så ärligt, har ingen aning om vart det bär och vad jag ska göra.

Imorgon är det min helgdag och jag ska sova..länge. Mörkret tär på en och jag övertalar mig själv varje morgon om att få stanna någon minut till i sängen..funkar sådär..

Inga kommentarer: