Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 14 oktober 2010

Kan inte sova

efter att ha surfat runt och läst så blir jag bara mer förvirrad.
Vilken studie är rätt? Vem ska man kunna lita på?
När man söker på ett ämne så får man upp massor med träffar och där opponenterna är många.
Är så kluven men får sova på saken.
Pigg är jag iallafall-inte bra, måste sova.

Hursom så hade jag en rolig kväll med mina arbetskamrater. Samtalsämnena vid bordet var skiftande och roliga. Visade sig vara en globetrottersamling. Kul att höra intryck och hur man tolkar skeenden.

Om två veckor ska jag flytta på mig. Har varit lite upp&ner men jag har ett jobb men inte riktigt koll på vad jag ska göra.
Imorgon kommer mina stortjejer och vad jag längtar efter dem.
Ska träna oxå imorgon så nu måste jag SOVA;-)

Inga kommentarer: