Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 26 oktober 2010

Kraft&energi

Idag fick jag en hel timme att prata om det som varit. Många intressanta frågor fick jag oxå och jag svarade personligt vilket öppnade för de som var där att våga fråga utav nyfikenhet och inte endast vad som är artigt att fråga. Vilken skillnad på dynamik. Samtal fortsatte under lunchen och jag får ta del av personliga frågeställningar som ger mig mycket och lite att fundera på själv.
Dagen summeras iallafall; en del frustration, 3/4 kraft.

Fick hoppa in i bowlinglaget och ersätta vår stjärna. Kände pressen;-)
Tyckte nog att det gick hyfsat iallafall där jag halkade runt i mina för stora skor och det klot som jag hittat. Slog 123, 145 och avslutade med 160. Förlorade mina matcher med ett fåtal poäng..
Har varit intensiva dagar så imorgon flexar jag en stund på morgonen.

Inga kommentarer: