Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 7 november 2010

Gymmat klart och Luleå nästa

Vad fort det går att bygga lite styrka..var mycket resonemang med mig själv innan jag lyfte mig från sängen och boken jag läser för at ta mig iväg till gymmet:-)
Har alltid min stegräknare men orkar sällan föra in det i min lista. Idag ska jag föra in tre veckors slit. Kanske någon är nyfiken vart i Sverige jag befinner mig?
100 000 steg ca från Luleå..
Nu är det mys, ska se klart sista filmen och tänkte starta med en morgonpromenad imorgon och lämna tillbaka den.

Har oxå fått en kurir, en tjej från mitt shopoholicforum ska shoppa lite sommarkläder till Gustaf&Livia i Köpenhamn nästa vecka. Man betalar endast en tredjedel av priset för kläderna. Blir som en överraskning att få se vad hon får tag på..är mycket slit i kartongerna. En dag ska jag oxå vara med och rota i Molo-heaven:-)

Inga kommentarer: