Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 30 november 2010

Offerkoftan tas av

Bowlingen igår var en komedi-både hos det lag vi mötte och i mitt eget. Jag slog i rännan men efter att ha bytt skor och klot så gick det bättre. Igår slog jag 154 som bäst av mina serier.

Dagen idag startade med min chef och vi hade ett bra samtal-jag kör på.
Det har visat sig hela dagen att jag kan ta av mig offerkoftan och vara den jag är. På de möten som jag närvarade så visade det sig att det finns alltid någon som känner sig underlägsen men det botas med respekt. Jag fascineras av det som händer i rummet och de positioner vi som människor intar.
På eftermiddagen blev jag erbjuden något spännande i mitt nya jobb och det ser jag framemot. Det blir annorlunda men jag kommer få fixa och trixa och det är mycket nytt-men det gillar jag.

Ikväll är jag lite sliten men planen är att lägga upp ett antal auktioner igen. Det är roligt att ha något att kika på.

Tiden går iallafall fort. Har nu gjort bort en vecka och det är nedräkning på allvar.

Inga kommentarer: