Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 16 november 2010

Skakigt

I denna stund förhandlas min tjänst.
Typiskt att jag befinner mig på annan ort.
Förra gången det gungade så gjorde jag en dumhet som jag inte kan klandra min arbetsgivare för. Jag avsade mig min chefstjänst för hållbarhet för mina fd anställda. Fick en handläggartjänst och min närmsta chef frågade ett antal gånger om detta var rätt val-jaja men, det var det. En hjärncysta, familjekris, maken som blev omseglad till den tjänst som vi trodde skulle föra oss till Sverige, en omorganisation där min handläggartjänst försvann och jag blev övertalig, så nej, det var inte rätt val:-)
Men å andra sidan, då hade jag inte fått uppleva allt det som jag fått lära mig denna vår och höst. Intet ont som inte för något gott med sig;-)
Denna gång är jag dock krass och specat några krav. Skriver inte på några papper om inte det som jag vill och har rätt till står med på pappret.

Inga kommentarer: