Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 29 december 2010

Dagen idag

Efter en inbjudan på Facebook blev det kaffe och grattis hos grannen E och lilla L. Jag och barnen gick över vid 10. Det var länge sedan vi hade tid att prata då hon jobbar mycket och när jag varit här så har antingen kidsen eller jag själv varit sjuk..Men idag fick vi till det.
Hon fixade dessutom lunch och när klockan var 13.30 så gick vi tre hem.
Gustaf var tagen av ögonblicket och var på ett urbota dåligt humör när vi gick hem.
Mamman blev oxå på dåligt humör pga div grejjor (dock ej barnen). Efter en rask promenad med lillan i solskenet så hade humöret vänt. Barnen körde sina bilar på gården, vi fikade ute och sedan har det varit innelek.

Imorgon ska vi förhoppningsvis åka skridskor, jag och Gustaf med familjen W.
Dock så klagade sonen ikväll på att han hade ont i öronen..jag är beredd på att han nu blir sjuk.
Hemlige mannen städar sig iform och ryggbesvären ter sig bättre. Dock tog det honom ca 30 minuter att klä sig och lämna sängen imorse. Det fanns ingen som kunde ta emot honom med kort varsel så han får fortsätta ha ont men röra sig. Fantomen är hård mot de hårda;-)

Inga kommentarer: