Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 21 december 2010

Känsliga läsare varnas

Idag fick jag prova något som jag endast hört talas om...toa+hink in one go. Disgusting..Nu har jag ätit en banan, har sjujävla huvudvärk och försöker dricka..
Hoppas innerligt att familjen slipper för detta var en elaking. Några gissar på Cryptosporidium men jag hade redan i lördags en magkörning. Detta känns som vinterkräkisen och mina ursäkter går till mina stora tjejer som jag "alltid skyllt" på då vi blivit sjuka..nu fixade jag det själv..Kommer stanna i sjuksängen tom imorgon. Hemlige mannen var hemma idag ( vi skulle ha åkt till staden och fixat till julafton) men det blev inget. Nu får vi se om vi kan åka på torsdag.
Sängen till sonen är på väg-kommer ikväll. Det var maken till kvinnan som vi gjort affären med som glömde ringa igår..men, vi trodde att vi blivit lurade;-)

Inga kommentarer: