Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 22 december 2010

Rumlar fortfarande

i magen. Har varit ganska låg idag-svag i kroppen.
Efter lunch (ja, en macka fick jag ner)då var jag på G. Maken hade dock fått tiden 15för leverans av Gustafs säng. Jag som hade önskat gå ut kom ingenstans då de dök upp 16.15..tre glada gubbar från Budapest och vem kunde motstå deras service?De var otroligt trevliga. Maken, som skulle vara ledig imorgon, har förhandlat till sig ca 3 timmars jobb av sin snälla, förstående fru. Som vanligt har en "xtraordinär" händelse utspelat sig (som de flesta gånger jag annalkas Wien). Han bubblade om att vi ska skapa jultraditioner-eller hur? Jag som tillbringat ett dygn med huvudet i en hink, ej kommit utanför väggarna idag och imorgon ska han jobba. Jag duckar och säger till mig själv att barnen kommer inte minnas om de får köttbullar eller annat plock..är sugen på att vi går ut och äter..kanske har Schnitzelwitselhaus öppet?!

Der blir nog jul iallafall;-)

Inga kommentarer: