Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 5 december 2010

Summering helgen

Helgen har gått i vännernas tecken-och fort gick timmarna.
Lördagen spenderade jag på stan på fm då jag införskaffade vinterbyxor och handskar.
Ett samtal på eftermiddagen och vips hade jag en träff med en kollega från arbetet. Token hade cyklat i minus 24 och hade jeans. Vissa tror sig vara tuffare än andra;-) Middag på O´learys med mjölk och mineralvatten. Vid 21 sades det hej då och det var en trött M som somnade tidigt.
Söndag hade jag ställt klockan och hade en långfrukost vid 09. Kl 13 hade jag bestämt träff med en vän och hennes barn utanför Jamtli och vi gick runt i några timmar innan vi tog till staden och fik. 16.00 startade Cantilena kören i Stora kyrkan och jag hamnade bakom en medarbetare till mig från Brunflo-tiden. Roligt att ses igen. En tänkvärd stund med julsånger och poem.
Förbi affären och konka hem ytterligare 6 liter vatten.
Avhandlat lite måsten under kvällen och nu är det strax bingen igen.
Imorgon arbete och tvättstuga.
Dagens måste;
longjohns och strumphosen.

Inga kommentarer: