Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 14 december 2010

Tisdag

Igår hade vi sjukt roligt på Skype, döttrarna och fadern till de båda. Man kan tydligen trixa till sitt utseende och välja frisyrer. Som vi skrattade.
Innan sovdags-telefonsamtal från andra sidan Atlanten. J mår bra efter en tung tid-härligt att höra hans röst. De som jag verkligen vill dra nära finns så långt borta..någon ca 18 mil bort;-)

Fantastiskt stöd av kollega med en uppgift som legat som en kvarnsten runt halsen-ibland löser det sig smidigt. Tidsplanen håller!
Bjuden på lunch, najs att komma ut och ja, en SUSHI idag med.
Fina samtal med med en kollega. Personen kommer jag behålla i min kontaktlista även om våra vägar kommer skiljas.
Nyklippt, fåfängan har satt in dåjag imorgon kommer titta in i kameran.
Blev dessutom erbjuden att komma förbi salongen imorgonbitti innan de öppnar så fixar de till mig. Allt jag behöver göra att tvätta håret.Vilka godingar det finns!
På stan och fixa lite hudkräm, den torra luften gör att man spricker och måste smörja.

Nu ätit och vilar i nuet.

Inga kommentarer: