Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 6 december 2010

Vilken måndag

Jobb; race,race och race.
Träning; ojdå, kan jag inte lyfta högre än så här?Kombinerad spinning och styrka.
Middag; hoppsan inget hemma och sibirisk kyla..hrmm..stekt bacon och ost.
Möbler till pluttarnas rum?
Fixat.

En bilsäng med madrass som levereras med flyttfirma den 20 december.


http://www.leiner.at/produkte/m/kinder-jugend/betten-1114/16548557/kinderbett-racer/
En bokhylla-rååsa.
En beanbag-rååsa.
En beanbag-ser ut som en stor fotboll.

Nypris: 780 Euro. Vårt pris; 280 Euro.
Famljen som varit de förra ägarna flyttar till Australien-tur för oss.
Nu längtar jag hem för att fixa iordning.
Gustaf kommer bli mäkta glad men frågan är vad Livia kommer säga?Känner jag henne rätt så kommer hon sura då hon förmodligen oxå vill ha en bil att sova i..

Imorgon sover jag en stund-har varit lite väl mkt info idag och jag är trött.

Inga kommentarer: