Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 13 januari 2011

AKH och neurolog

Hemlige mannen hade återbesök idag på AKH (stora sjukhuset). Jag bestämde mig för att följa med honom. Det var lite känslor som kom i omlopp då jag för ca 1 år sedan låg inlagd och vi var i kaos. Det var lite kul att sitta i väntrummet på Öron-Näsa-Hals då de ropade ut namnen och flertalet ej svarade för de hörde ju ingenting:-) Maken fick genomgå allehanda test och det konstaterades att han inte hade ngt strul med balansen. Då fick det bli neurologi. Det kändes lite märkligt att det nu är hemlige mannen som är under utredning. Det var ju med yrsel som min story drog igång. Skojade med honom och sade att han förmodligen skulle få träffa "min" neurolog men det gjorde han inte. Dock kom hon springandes förbi och då fick jag en del flashbacks. Hon var dock helt suverän och en stor hjälp till att jag fick bra hjälp på sjukhuset.
Hursom, maken klarade alla test bra (det gjorde jag oxå) och ska nu göra MR om två veckor. Vi tror själva att det har med nackmusklerna att göra men jag minns oxå hur vi googlade oss galna och spekulerade innan jag fick min "diagnos". Det är bara att avvakta.
Jag åkte sedan vidare till Ea och shoppade lite MOLO förstås.

Apropå malmedel; vi sover bra och jag har ingen huvudvärk-voila;-)

Inga kommentarer: