Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 26 januari 2011

Dagarna går fort

I måndags tvivlade jag, igår fick jag samtala med kloka quinns några år längre fram i livet, spela spel med "lillebror" och inneboende landlady. Sov över och hade en mysig kväll. Idag har jag fått det ena positiva beskedet efter det andra så nu, idag, har jag tagit ett beslut. Ska konferera det ordentligt med maken när jag kommer till Wien i februari..och då kommer jag gå ut officiellt.
Känns bra och nu övar jag mig i tanken för framtiden:-)

Idag körde jag ett spinningpass och styrka. Tufft men roligt. Hade lurat med mig min roomie-vi har utmanat varandra till ett mer hälsosamt leverne och det har gått sådär får jag erkänna. Två glada gottegrisar som slåss om chokladen i kontorsgodisburken (dvs det som jag inte klarar att ha hemma för då äter jag upp det).

Idag är jag trött och de kommande två dagarna blir oxå intensiva. Ska vara utanför mitt office torsdag och fredag. Torsdag innebär oxå AW och på fredag kommer mina tjejer.
Helgen tror jag vi drar till Jamtli då de har en historieberättar helg och massor med aktiviteter igång. Mysigt. Annars blir det mest vila-välbehövligt.

Inga kommentarer: