Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 23 januari 2011

Gravid med en femma?

Det skulle man ha kunnat trott när jag stod framför speglarna på mitt pass i fredags. Jag fick genast dementera och inser att jag bör spegla mig någon gång då och då;-)
Hursom, efter passet nös jag och då visste jag: förkylning på G.
Tvåan och jag åt mat på stan, ettan ringde och ville ha hämtning vid bussen vid 19.50 då hon simtränat.
Lördag hade tvåan tid hos frissan och när ettan anslöt ville hon oxå klippa sig-800:- gick kalaset på. Tvåan har blivit en stor dam-hon ville införskaffa lite nytt&snyggt till garderoben-mamma trodde hon fått feber för hon brukar annars böna och be om att få gå hem vid shopping;-)
Hon hittade mkt färgglatt och snyggt. Nöjd tjej. Vi gick sedan till biblioteket, lånade böcker och begav oss hem trötta och helt slut.
Söndag blev städ och tvätt.
Idag ringde jag oxå min inneboende och fick berätta att jag bestämt mig för att sälja huset. Jag har haft den bästa inneboenden man kan ha och självklart ska vi fixa att hon får till det så bra som möjligt för sig själv. Känns sorgligt men nödvändigt.
Nu hoppas jag få köpare till mitt charmiga lilla hus med sjöutsikt;-)

Inga kommentarer: