Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 18 januari 2011

Skam den som ger sig

Efter att ha vandrat runt i lägenheten har jag hittat ett ställe där jag tycks ha täckning. Super.
Som jag tidigare idag skrev så kom ett samtal som kan påverka hela familjen på ett ganska radikalt sätt. Betänketiden är tills imorgon och vad vi än svarar så är det inte säkert att det ändå blir av. Men, man lever bara en gång och vi har sagt ja.
Imorgon hoppas jag oxå på ett annat besked som oxå kan påverka 2011 och mig själv. Hade önskat ett lugnt 2011 men icke-nu kan det bli rörligt.
Mina löften är intet. Orkar inte träna, äter inte så bra (dessutom var det semlor till fika idag på jobbet-kunde inte stå emot)men, imorgon är en ny dag:-)

1 kommentar:

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Jag blir nyfiken! vad det är är så hoppas jag det är något bra för er allihopa!