Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 12 februari 2011

Åksjuk

men är på väg iallafall. Lite försenade typ 25 minuter men det gör inget då jag ska vänta ytterligare 6 timmar på Arlanda..suck..
Påminn när jag gnäller att jag ALDRIG får åka någonstans om dessa tåg/flyg-resor till/från Sveriges mitt..Maken har issues med "Gävle, Gävle nästa". Han fick ju tillbringa Gustafs första år med att åka var 5:e vecka till oss.
Pratade med sonen och idag var han glad.Ska bli kul att se deras miner imorgon vid 06 när jag ska gå in och hämta dem. De har båda en rolig sak för sig-de går inte ur sängarna utan ropar; pappa tills han kommer. Har aldrig varit med om ungar som snällt sitter kvar..dock tror jag att de skulle ge sig iväg om vi inte kom inom 10 minuter för att själva försöka få lite sovmorgon;-)

Inga kommentarer: