Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 18 februari 2011

Gravid

Inatt drömde jag att jag var gravid- i v.15. Imorse var jag tvungen att googla vad detta kan innebära och det första som jag fick upp var att pengar som jag ej förväntar mig är i antågande. Jag har issues med vår ekonomi..det kan bli så att jag (vi) får står med huset kvar och det känns konstigt att då betala lån med studielån.
En annan sak är att när jag hämtade kidsen i onsdags så låg det en alldeles fin och nystruken 10-Euro mitt framför fötterna på väg mot bussen. Vad tror ni?Tecken eller önsketänkande;-)

Jag är obotligt förtjust i tanken att vi får meddelanden när vi minst anar och vi ska vara uppmärksamma på det vi hör och ser omkring oss.

Nu fick jag mail att det är någon/några som ska på visning av huset i helgen. Håll tummarna. Jag får oxå förfrågingar av mina möbler (har inte planerat att ta med mig något)så går allt som det ska kommer det in lite där oxå. Min mamma har en del pryttlar hos sig i Skåne och hon är så snäll att hon och särbon förmodligen kommer fylla deras bil och tuta ner hit med ett lass. Det känns som om det mesta kommer lösa sig. Dessutom säljer jag bort min växa-låda för många bäckar små;-)

Här en bild på Lilla L i sin fina outfit som jag kopierade från Lee och hennes dotter I.
I helgen väntar besök på Ikea med Hanna och kidsen. Maken får en lördag för sig.
Söndag tar jag tåget ttill flyget med Hanna och Gustaf. Killen älskar flygplan så vi ska sitta och titta på landningar och starter.


Inga kommentarer: