Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 11 februari 2011

Mammas kille

Det var en ledsen kille som ringde för en stund sedan. Han kunde knappt prata:-(
Jag försökte berätta att flyget var kaputt och att jag kommer. Han accepterade efter en stund att planet var kaputt och gav sig på sin syster istället.
Så skönt att detta snart är över.

Måste skriva några ord om mina vänner. Vart inbjuden på middag i veckan och velade fram och tillbaka om jag kunde vara med. Inga sura miner och glädje när jag väl bestämt mig.
Vi pratade och pratade..skulle behöv timglas och låta ordet gå runt:-)
Bokade dock direkt in att vi syns snart på middag hemma hos K och så får det gå runt.
Det bästa är att de öppna, livserfarna, starka men oxå sköra kvinnor som delar med sig av ALLT. Kommer sakna dem mängder när jag nu flyttar men får njuta så länge.

Inga kommentarer: