Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 27 februari 2011

Mellanlandning

på Arlanda. Har precis andat ut efter flygning numero ett-nu har jag endast en kvar till Ösd. Får hämtning av fina K-så skönt. Flygningen gick bra, otroligt fint väder, klarblå himmel och sol. Roade mig på datorn så gick tiden fort.
Får dock erkänna att jag har lite huvudvärk nu-spänningen släpper.
Träffade Hanna vid gaten-hon såg pigg&fräsch ut. Haft det bra hemma i Sverige.

I all stress som var i veckan så känns mitt beslut ändå så rätt. Livia var tokledsen när jag sade hej då på flygplatsen, Gustaf var lite cool lixom fadern. Mamma hade tårarna hängandes..orkar inte ha det så här länge. Tiden har fyllt sitt syfte för hade vi inte valt denna situation med mig pendlandes så hade vi kanske inte stått kvar vid varandras sida. Kärleken är dock stark och vi vet båda att nu är nu och tiden har vi framför oss.

Inga kommentarer: