Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 24 februari 2011

Stress och yrsel

och lägg till förkylning. Maken har givetvis ett läge på jobbet som gör att hans dagar blir långa. Vi kan härmed ställa hans jobb efter mina ankomster till Wien. Slår aldrig fel. De gånger som något "xtraordinärt" hänt så taadaa, har jag precis anlänt till Wien. Jag är fortfarande stresskänslig och att jobba och sköta hem+hämt/lämningar påverkar mig mer än vad jag trott. Dessa två veckor skickar mig ett steg tillbaka men det är oxå en reminder om att ta det lugnt (hur det ska gå med splittrad familj, avslut i Sverige med hus och lägenhet och så lite pendlande hit). Jag har dock hunnit göra vissa insikter och förhoppninsgvis klarar jag dem i Sverige oxå.
Bl a får jag nog inse att ha familj och plugga heltid på universitetet i Wien får räcka under hösten. Annars kan det bli en repris och jag VILL inte bli utmattad igen-vägrar.

Tror oxå natten till idag spökar då jag sov otroligt oroligt-inväntade att barnen skulle höra av sig efter sprutorna men icke..resulterade i att jag var urbota trött imorse och dagen har gått som i sirap.

Behov; rutiner och lite av varje och sakta lägga på utmaningar.
Är dock otroligt yr men kan mina neurologiska tester och det är inget problem. Kanske det är förkylningen som satt sig på balansnerven då jag haft ont i örat igår och idag...hoppas det går över till imorgon.

Inga kommentarer: