Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 29 mars 2011

3 rätters

blev det idag.
Förrätt: kvarglömt bröd med kokt medwurst som var kvar efter ettan.
Huvudrätt: 2 kokta ägg
Efterrätt: en skål popcorn

Jag är utslagen, dock lite piggare idag än igår. Jag inser att sömn är verkligen min akilles. Var uppe "sent" och sov dåligt när vi var borta och nu förlorat en timme. Stör mitt biologiska system enormt. Idag var jag på ett corepass (stor boll). Lugnt och sansat. Hann sopa undan det som är mest akut på skrivbordet och börjar känna att jag är ikapp.
Just nu flödar solen in i min lägenhet men jag vägrar den. Ligger i min säng och har nedräkning till sömn-kanske inte riktigt än men har ont i huvudet.
Imorgon sova borta och förhoppningsvis ett spinningpass på em.
Torsdag har tvåan tydligen vårvernissage på skolan och det fick jag veta idag-jag vill åka och kommer så göra. På torsdag är det oxå mitt första möte med PT.
Helgen är snart här-igen. Jag känner en enorm längtan efter övriga familjen i staden långt borta och bävar för de 8 veckor vi kommer vara åtskilda men det är tvunget då jag ska göra avslut i Sverige-på riktigt..

Inga kommentarer: