Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 22 mars 2011

Snöstorm och en 50-åring

Idag fick jag ett roligt uppdrag på jobbet-dock en annan enhet som önskar mina tjänster. Jag har fått ramarna men får studsa någorlunda fritt inom dem. Jag blev så inspirerad och det har med föreläsning att göra för en större grupp om ett specifikt tema.
Annars förberedelser för de tre utbildningsdagar som kommer. På vägen till vår kära 50-åring blev det storm och ca 5 cm tung blöt snö föll ner. Jag och chauffören höll på att krocka med en plogbil-endast försynen. Vi såg inte långt framför bilen. Lika snabbt som det kom försvann det.
Mysig kväll med med födelsedagsbarnet med mat och tårta. Jag fick skjuts hem och har nu precis packat klart och fått årets bästa nyhet. Hann oxå prata med småttarna-nu längtar jag hem.
Nu kan jag sova gott och hoppas vädret kommer stå oss bi när vi ska bila till fjällen imorgon.
Får se om jag kan blogga på orten men det är kanske inte helt säkert.

Inga kommentarer: