Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 12 maj 2011

Chokladfudgekaka har jag knåpat ihop

ikväll. Det blev inte som receptet men jag lovar; den blev supergod (jag vet då jag provsmakat tills jag insåg att vräka i sig chokladkaka ger magknip).
Lite vågat då jag ska bjuda på födelsedagsfika imorgon;-)Behöver gå inom konditoriet innan jobbet för en xtra tårta-jag har inte ro att göra två tårtor;-)

Jag är lite låg-lider av negativ stress..urusel på att hantera stando. Nästa vecka blir det full rulle och då njuter jag;-)

I morgon kommer mina älskade stortjejer (även om ettans besök blir några timmar-hon är som modern sin-gillar rörelse och fart:-))

På lördag kommer finaste vännen S på besök till staden och vi kommer förhoppningsvis hinna med en träff med alla barnen.

Kursböckerna börjar dimpa ner i brevlådan och jag har bläddrat lite i dem och ser framemot att få sätta igång och resonera om ämnena.

Jag sliter fortfarande med förkylning. Hoppas vakna upp imorgon frisk och alert då det är mitt träningspass på em...

Inga kommentarer: