Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 30 juni 2011

Varmt och korkad

Vi hade 28 grader på kontoret idagoch turades om att sitta hos fläkten.
Lunch i staden-solbränd blev jag. Bondbränna.

Jag har strulat till det med de kurser jag sökt i höst. Kom på en idé men förstod inte att sen anmälan betyder i mån av plats. Strök mina första alternativ-pucko. Läs först-radera sedan.
Nu blir det nagelbitning tills antagningsbeskedet.

Jag har protesterat massor mot att plugga men nu kommer tillkännagivandet: det är riktigt roligt! Loggar in varje dag med glädje och nya utmaningar. Kanske det är dags att göra det som man gör när man slutat gymnasiet-ta sin examen på universitetet.

Fick samtal från Ca-allt någorlunda väl.

Ettan kommer till Jämtland imorgon efter en händelserik semestervecka med skolkamrat. Ska bli roligt att höra hur de haft det.

Inga kommentarer: