Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 3 juli 2011

10 km, slalombacken och städa ur köket

Idag var jag lite mer effektiv...stack vid 09 imorse, runt Frösöberget powerwalk och avslutade med slalombacken..men får erkänna att hela vägen upp kom jag inte..hade mer än min beräknade maxpuls men kul att prova. Det sög rejält i benen och jag kom på en snilleblixt på vägen ned..januari 2012 då startar jag..

Lunch i staden och när jag satt ned i det i fina vädret kom jag på att kollega L kanske var hemma efter sin bortavecka..smsade och plötsligt var vi på väg mot underbara Jamtli. Våfflor, godis och prat i värmen-najs. Hem-påbörja sista packningen av kartonger och 18 kom de som ville köpa tvn-nu är den borta. Har nu ikväll gjort tråkiga städa- bakom- spisen och ugn mm. Imorgon badrum, tisdag Captain Cook med veteranerna och onsdag fönster-som jag avskyr..torsdag resterande och på fredag 9.30 är det besiktning och hej då.

På fredag går tåget mot Skaune och mamma.

Känns lite overkligt att avslutet kommer så nära men bättre att få komma iordning och igång.

Inga kommentarer: