Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 29 juli 2011

Redan fredag?

Denna vecka gick fort..jag kämpar med trötthet fast jag sover som en gudinna mellan 22.30-06.30. Antar att jag har mååååånnnnnggggggaaaaa veckors sömn att ta igen..
Har denna vecka skrivit färdigt mitt PM för Företagsekonomin. Riktigt intressant..skrev om vi behöver kvotera kvinnor till bolagsstyrelser eller om man kan komma in på egna meriter. Vad tror ni? Är ni för kvotering eller inte? Motivera gärna:-)

Lilla fyran har varit ledsen varje morgon vi lämnat på dagis..misstänker hon är skraj att jag ska försvinna igen..jag är hennes...det var klokt att avbryta allt och komma hem i rättan tid.
Stora tjejerna är på semester i fjällen med fadern.
I helgen fortsätter jag plocka i mina kära kartonger (har några fler att öppna) och på måndag kommer Stor-Hanna. Småttarna har två veckors semester innan vardagen så sakteliga rullar igång på "riktigt". Hemlige mannen börjar jobba på måndag och har fyra intensiva veckor framför sig då semesterperiod 2 inleds för hans kollegor. Vi anpassar oss så sakteliga och det är intensivt men inte lika tufft som det tidigare år varit. Vi behöver alla dock mycket tid att anpassa oss till situationen.

Inga kommentarer: