Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 19 augusti 2011

Skaka ketchupflaskan så händer det

Nu är det många dörrar på glänt. Det nätverk jag byggt upp (bygger) har kommit till undsättning;-)

Idag fick jag mitt konto-tack snälla E för eminent tolkning. Dessutom var damen som lade upp allt mkt trevlig. Jag kan också avslöja att nu är det officiellt-min titel alltså; hausfrau! Det fanns ingen annan ruta som kunde kryssas i för min del då jag är för gammal för att vara student (vilket jag är).Jag biter ihop och lägger det till mitt CV:-)

Min uppsats är inskickad och nu är det bara att invänta om jag blir godkänd eller inte. Det har varit intressant att läsa dessa sommarkurser men är lite ryckigt med studieuppehåll mitt i sommaren. Jag har dock fått mig en tankeställare eller två-speciellt nu i sista uppgiften som behandlade karriärmål om 10 år, SWOT-analys och karriärplanering. Hoppas nu att jag lyckas fullfölja min plan och inte impulsivt hoppa på något;-) Jag börjar ju som sagt bli till åren...fniss..
Jag blev antagen till alla mina sena anmälningar oxå men har fått tacka nej till tre av 4 kurser. Inser mina begränsningar-eller inte..

Inga kommentarer: