Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 16 september 2011

Jag är tillbaka

och tack vare L är mitt datorproblem löst. Det går ju att använda datorn trots att den inte har batteri-hört talas om nätdrift? Så enkelt-stoppa sladden i uttaget, ta ut batteriet och vips funkar datorn. Pinsamt då jag trott att den varit helt nere i över en vecka:-) Fniss..det bjuder jag på då ingen härhemma kom på det..det behövdes hjärntrust från Boden för att lösa det. Plus i utvärderingsprotokollet:-)

Igår var det löpning på programmet med en klient- riktigt roligt och hon gör stora framsteg. På eftermiddagen mot flygplatsen och invänta L. Vi fann varandra relativt enkelt efter att det japanska flygplanets passagerare flyttat sig från ankomstområdet:-) Vi fick åka tåg och tunnelbana då Hemlige mannen var på begravning-ytterligare en ung kollega som olyckligt omkommit. På knappt tre månader har han förlorat två kollegor- en som var 41 och en som var 42. Tragiska olyckor dessutom och det får en att tänka till. Begravningen hade varit "bra" och hemlige mannen fick träffa sina vänner från förr (även om man kunde träffats under roligare omständigheter).

Pluggandet har gått bra denna vecka. Har en uppgift kvar innan jag kan skicka in mitt mtrl. Hemlige mannen och jag åker sedan på en liten semester på söndag och återvänder tisdag. Vi ska vara på ett wellness-hotell med enda uppgift att äta, sova och bli omhändertagen. Najs!

Idag väntar lunch med fru A sedan den obligatoriska tacokvällen!
Ska försöka lägga in lite bilder framöver då det blivit mycket tråkig text på sistone dvs. intetsägande.

2 kommentarer:

gewi sa...

Det SKA va en norrlänning för att fixa det. Ha en välförtjänt skön sem! Kram/Gerd

Helena sa...

Välkommen tillbaka till nätet. Har saknat dej. <3
Ha det bäst!!
Kramar