Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 8 september 2011

Jag har en kråka i näsan

kom sonen springades för att berätta 04.45 imorse. Suck..maken fick vingla upp och ta kråkan och stoppa om honom. Idag har jag sovit på soffan..helt slut efter veckan.
Igår var en riktigt rolig kväll på svenska kyrkan. Vi sjöng och skrattade, jag vann musikflätan och fick välja mellan en tjock-tv ( en svenska som ska flytta vidare till England hade skänkt den) eller en flaska vin-jag tog det senare.
Vi var hemma igen vid 21- stressa av i soffan med Closer innan sova. Imorse skrev jag det sista på mina inlämningsuppgifter och sitter nu och väntar på omdöme inför mitt seminarium imorgon. Fick äntligen mitt betyg från min andra kurs- jag är Godkänd ( G) och det betyder mer än det B som jag fick på Gender-kursen. Varför? Den senare kursen var mer än flummig och bedömdes av tre olika lärare med helt olika inriktning-det kunde alltså gått hur som helst. Nu kan jag släppa hotet om omtenta:-)

Idag skickades paket till ettan och tvåan- borde vara hos er i början på nästa vecka;-)

Ikväll är det dagismöte- både jag och maken går dit. Börjar 18 och slutar 20. Nu under hösten kommer Livia byta grupp till storbarnsgruppen- stumpan fyller tre år i november.

Idag håller vi tummarna att sonen sover hela natten- vi var så nöjda över att behöva väcka dem vid 07 mån-tis-ons..hoppas det var en onetimer.

Inga kommentarer: