Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 23 september 2011

När spänningar släpper

får jag ont i huvudet. Har precis avslutat mitt seminarium (som jag har varje fredag). Denna vecka hade jag inte mkt koll (trodde jag) men det verkar som jag gjort "rätt". Nu har jag inte fått tillbaka min text ännu men tror nog att jag är godkänd-och det räcker!!
JAG ÄR GODKÄND!!!

Idag står ny mobil+städning+ tvättning av vagnar på schemat. Imorgon ska vi på tanks-uppvisning och tar med oss sonen. Ska bli kul att få vara lite nostalgisk och andas in rök och olje-doft. Söndag sticker vi 07.00 och hoppas som sagt på god försäljning.

L har haft en bra vecka (vi oxå) och detta kommer bli bra. En glad, positiv och ansvarsfull tjej. Lilla L hänger efter stora L-kärlek vid första ögonkastet. Lilla L klev rakt in i stora Ls rum och kröp ner under hennes täcke?! Nu går Lilla L runt med stora Ls halsband och är lycklig:-)
Stora H lämnar oss imorgon för nya äventyr. Hon kommer dock tillbaka ett dygn innan hon åker för gott nästa vecka. Kommer bli saknad men vi är så glada för den tid hon var hos oss.

Inga kommentarer: