Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 6 september 2011

Näsan i böckerna

och en dator som lagt av- mitt batteri kan ej laddas mera och nytt måste beställas från nätet. H är i Sverige under några dagar men återkommer imorgon. Mamman var mer än stressad över att datorn pajade (dock hade H lämnat kvar sin då makens Mac var ett enda gigantiskt problem för mig-gillar den icke). Ett lösenord senare och jag kan skriva. I dag rekade jag en plats för morgondagens aktivitet- en mamma som jag nu ska hjälpa att förverkliga sitt mål. Ska bli mkt spännande. Imorgonkväll väntar oxå svenskt skrålande i Svenska Kyrkan och jag hoppas verkligen jag är klar med mina skrivna uppgifter tills imorgon em så jag kan gå. Jag kommer få tillägna kvällen idag åt att skriva när barnen är i säng.

Veckans ris; jag har fortfarande inte fått mina slutbetyg från sommarens kurser. De ansvariga har gått under jorden och svarar inte på mail etc. De har endast publicerat att resultaten rapporteras till LADOK idag ( har ej skett) och på fredag. Jag har alltså ingen aning om jag får resttenta eller ej..kul så här snart i mitten på september och med en kurs som går i 110.

Inga kommentarer: