Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 21 september 2011

Ny mobil

hade jag hoppats få tag på idag. Min ringer inte, jag hör inte vad de säger om jag lyckas av en slump svara..har stått på min lista ett tag. Kollade in en sida på nätet, åkte in till staden, klev in i en hiss, tryckte på våningsplan 4 (där affären ligger) men knappen funkade inte. Började ana oråd och lyckades via rulltrappor ta mig upp till affären..för att inse att den var stängd för inventering..suck..

Idag lämnade jag in mina studieuppgifter och försöker förstå vad det är vi läser denna vecka..P, C, T, M,F mm..argumentationsanalys av texter..seminarie på fredag.

Annars är det dags att påbörja operation städning av de objekt vi tänkt sälja på söndag. Kl 07 startar vi på loppisen- hoppas på att sälja lite av våra barnvagnar..inkomsten är tänkt att bli till julklappar..

Inga kommentarer: