Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 2 september 2011

Vaknade 05

och hade ont i magen..maken med. Vi hade beställt hempizza igår och är inte vana att äta pizza. Det har känts inatt. Hursom-barnen vaknade 07 och är milda och goda.
Idag tar H barnen till en lekplats och har utedag i det fina vädret medans maken och jag ska åka till bergen. Vår första hiking-tur. Ska bli spännande att få se storslagen natur idag. Bilder kommer publiceras ikväll.

Jag somnade 21 igår..denna vecka var som sagt en pärs men jag inser att problemet ligger hos mig och min prestation. Mitt mål för alla universitetskurser är Godkänd. Varför kan jag då inte släppa taget när jag fått mer än godkänt på mitt första PM men med möjlighet till A om jag lämnar in ett reviderat PM på måndag? Vi har ju som sagt möjligheten på denna kurs att göra två PM på samma moment...jag bestämde mig dock för att lämna in mitt redan prel. bedömda PM och nöja mig. Jag har ett mål utstakat för mig under dessa två år och det är att slutföra kurserna, bli godkänd och satsa mer på min familj och fritid. Det svåraste jag gjort hittills i mitt liv;-)

Inga kommentarer: