Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 18 oktober 2011

Globalt föräldraskap

Telefonen ringer; mamma, vi har försovit oss..Härligt att länken fungerar även om mamma inte finns med i vardagen.

Denna vecka är lika galen som förra. Mina lärare upphör aldrig att förvåna. På tre dagar 7 uppgifter och 230 sidor inläsning..det gör schemat tight och inget annat i livet får ta plats..
Har därför ej tid att hänga här utan det är dags att studera.

Hade dock min klient imorse..från att ha kunnat springa typ 100m för 6 veckor sedan sprang vi idag 3,2 km dvs. två miles. Hon var överlycklig över sin prestation (och jag med att programmet funkar;-)) Min egen löpning tar sig också och det är en ego-boost att kunna peppa en annan människa och tempot passar mig bra..inser att jag lever på gamla meriter och kör slut på mig själv med mina gamla km-tider när jag springer själv..får inse att jag behöver mer tid för att min gamla kropp ska hänga med distansen ut:-)

Inga kommentarer: