Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 24 oktober 2011

Imorgon är det dags..och på torsdag..

Nagelbitarvecka..men blir detta klart är vi ett stort steg på väg in i framtiden.
Dagen idag intensiv med en sjuk spindelman (han tar inte av sig dräkten). Dock är det som vanligt när barnen är sjuka- de är pigga..det var full rulle..jag läste lite medan jag mutade honom med Batman på min dator..sedan spelade vi äggspel och McQueen (Blixten) yatzy..tur var att han vann..när vi spelar Memory är det gråt och tandgnissel..om han vinner ett par tjoar han och är så glad..om någon annan får ett par bryter helvetet ut..kan innebära att han kastar korten, skriker rakt ut..ingen vinnarskalle där inte;-) Dock måste han träna på att vinna (och förlora) och då är spel bra. Imorgon ska han få dammsuga-det är en höjdarsyssla och tar lååååånnnggg tid då han kan ägna samma bit av golvet en bra stund innan han är nöjd;-)
Jag har lyckats pränta ner 2 frågor om reformationen och kristendomens spridning i världen..imorgon hoppas jag föreläsningen kommer ut så att tuffaste frågan kan skrivas...
Annars är det nedräkning till fredag-oh, vad vi längtar!!

1 kommentar:

Kyrkoherdens tankar sa...

Hej Mia.

Hoppas att ni kryar på er.

Väntar med spänning på "det stora avslöjandet".

Lycka till med studierna.