Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 21 oktober 2011

Lördagmorgon

Vilken vecka igen-fast nu med positiva pucklar.
Skryt; skrev A under press då vi endast fick 2,5 dag men till fler uppgifter. Nu fick jag veta via FB av andra studenter (han har inget sagt till oss) att läraren tagit semester nästa vecka-ehjahapp, men våra uppgifter då? På schemat står att att vi har studiefritt v.44 ( då min älskade 2:a kommer) men det lär han förmodligen helt glömt då han själv nu vill ha semester denna vecka..jag blir galen på icke-planeringen av denna kurs. Tålamodskrävande.

Största händelsen kan jag ej skriva om ännu men får återkomma på tisdag:-)

Nästa vecka står nationaldag med fam A, möte med AMS, löpträning med klient och min tvåa kommer flygandes alldeles själv till Wien till helgen på listan. Inte en lugn stund hos oss inte;-)

Inga kommentarer: