Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 16 oktober 2011

Rörigt är ordet

När man (läs jag) tror att nu ska vi börja rulla på Autobahn kommer pucklarna med en gång. Till mig själv; tänk aldrig tanken att det blir lugnt;-) Denna vecka har inneburit tre stora pucklar som skakat om rejält. Det har känts inombords att dessa tre större omvälvningar är lite för mycket att hantera just nu. Jag försöker applicera en-i-taget filosofi men två av dem kräver åtgärder som i sin tur kräver planering och uppoffring. Det är lätt att se allt i "det-går-inte" men det går. Nu är det dags (återigen) att kavla upp ärmarna så jag tror det löser sig.

Idag har jag dessutom fått en släng av magsjuka-pessimismens sjukdom. Hade en fikaträff inplanerad idag på flygplatsen med en inspiratör som jag såg framemot men,men..Hoppas vi kan ses någon annan gång.
Idag blir det ryggläge, tycka lite synd om mig själv och samla kraft.


1 kommentar:

Christina sa...

Klart vi ses en annan gang fina du! kram kram kram