Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 8 oktober 2011

Svenska Quinns

hade möte igår för första gången. Superkul att få träffa svenska kvinnor i liknande ålder och med olika erfarenheter av Österrike. Jag var dock trött och begav mig hemåt vid 21.30 men mycket nöjd med kvällen.
Idag sov jag till otroliga 11.00?! Helt annan luft, öppet fönster i sovrummet, fullt med syre och jag kände mig helt utvilad. Hemlige mannen och sonen var på museum och kollade in dinosaurier och LL var på slottet. Jag passade på att plugga när alla var borta. Känns bättre att ta en uppgift per dag än allt på en gång.

Imorgon blir det socialt så det förslår. Jag och sonen ska träffa kärleken L på morgonen. Därefter beger vi oss till staden och Haus des Meers innan vi avslutar med fika med E. Ser vi framemot!

Nu dags att bada de båda vildingarna.

Inga kommentarer: