Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 1 november 2011

Förkylningsterrorn fortsätter

Kan inte säga att jag blir bättre, ej heller trean och nu är tvåan oxå sjuk. Allt är som vanligt!
Det är övergående men sätter sig på humöret då en promenad till affären för att handla mat känns som att bestiga ett högt berg..

Stora-L tar dock ut gänget till slottet idag då mamma behöver tid att läsa islam. Efter några mail fram&tillbaka till min lärare inser jag att vi är livegna som studenter och det som sagts tidigare ej gäller. Jag kan dock resta islam och spendera julledigheten och läsa..pågår en diskussion i mitt inre om jag ska slappna av och ta det senare..får se vem som vinner;-) Det handlar oxå om min tvåa är här och då jag ser henne sällan vill jag spendera tid med henne (dock är hon barn av sin tid och är mest uppslukad av WoW och Nintendo).

Inga kommentarer: