Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 23 november 2011

Lätt att andas

veckans uppgifter är nästan klara..avskyr uppstarten på måndagar när man sitter och stirrar rakt ut i luften, bläddrar frenetiskt i kurslitteraturen och funderar på om man ska avsluta kursen..så är det dock varje vecka och än är jag med;-)
Ny klient har jag fått som vill börja springa-kul. Jag saknar min förra som abrupt flyttade över Atlanten. Det är sorgen med att umgås i expat-världen. Man finner en vän men personen försvinner..Tur att man har några bofasta att ty sig till ( eller hur J?).
Jag är trött-förmodligen novembertrött..skulle kunna sova typ 16h om dygnet..kan ju vara att böckerna jag läser är sövande..

Nu står dock våffelmaking på schemat och jag ska unna mig att slappna av ikväll och vara med kidsen..skickar in mitt PM halvfärdigt och fortsätter på fredag efter seminariet.

Imorgon står oxå juldekorationsshopping på schemat-jul,jul ge mig, jul,jul!

Inga kommentarer: