Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 4 november 2011

Nattspring

hade vi inatt. Modern glömde nattblöja på sonen och vid 01.30 gick reveljen-olycka i sängen varvid vi fick byta alla sängkläder, trösta liten kille som var förtvivlad.
Jag hade sedan svårt att somna om då jag hostade som om lungorna skulle ur kroppen-fick inte upp det som ska upp. Efter någon halvtimme var modern förtvivlad av hostattackerna, vände ut och in på medicinburken och hittade Bisolvon i tablettform..det hjälpte och jag kunde till slut somna.
06.30 när klockan ringde var jag inte stark..
Morgonen har jag nu tillbringat med att läsa. På programmet idag står sushi till lunch, zoo med tvåan och middag ikväll med svenska nätverket.
Lördag kommer starta med lyxfrukost (innebär att maken springer till konditoriet) och efter lunch åker maken, jag och tvåan till staden för julklappsinköp på Müllers-de har 20% på alla leksaker tom den 8/11. Söndag blir det lekland med alla barnen. Måndag är snart är här och 05.00 kör vi tvåan till flygplatsen. Veckan har gått otroligt snabbt men mysigt har vi haft det.

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

julklappar redan? Ja, det är ju November förstås. Antar att jag försöker förtränga det där med jul varje år. hahaha

Hoppas hostan blir bättre, inge kul att ligga vaken pga hosta inte.

Krya på dig
Kramis