Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 7 november 2011

Tvåan-den resvana

Tvåan är hemma igen (till en glad pappa som hade flertalet överraskningar för henne). Borta bra men hemma bäst;-) Allt hade gått bra med resan och som hon sa; det var skönt att de pratade svenska och att jag kunde läsa på skyltarna igen. Coola ungar vi har!! Det har varit bra att dela ettan/tvåan då de båda fått plats och utrymme i stora familjen. Nästa resa blir för mig i januari tillbaka till Östersund i ca två veckor.

Maken och jag ser nu i kors-jag har haft huvudvärk från hell idag, sov dåligt då jag avskyr att säga hej då till mina barn, sonen vaknade 02.10 och klockan ringde 04.30. Att plugga gick inte så bra idag men jag har två dagar till på mig för veckans uppgifter. Förra veckans uppgifter är inskickade.
Nu har jag läst de tre stora religionerna och jag har gjort många nya insikter...

Ikväll är planen att vara vaken till 21.

Inga kommentarer: