Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 8 november 2011

Utlandsresa bokad

I januari åker jag på utlandsresa kombinerat med konsultuppdrag. Den exotiska platsen är: Östersund! Vad komiskt det känns att vända på begreppen.

Annars är det trögt idag med plugget-inget fastnar, jag är otroligt rastlös (kanske för att jag sov en hel natt utan att hosta). Planen idag blir att gå på BIPA och handla det som är slut.

I eftermiddag är det lanternenfest för barnen via dagis. Har aldrig varit på någon och vet därför inte riktigt vad det går ut på. Sonen är laddad iallafall.

Imorgon hoppas jag kunna klämma in en långpromenad och börja röra på mig igen efter att ha mest legat i 11 dagar..och imorgon ska jag förhoppningsvis bli ägare till en Ajfån-dock äldre modellen och endast 8 GB..min budget säger att jag behöver inget annat..

Inga kommentarer: