Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 22 december 2011

Två månader kvar tills tomten kommer

Trean har lite problem med tidsangivelser..igår var det tre veckor kvar och imorse två månader..lång väntan tills att de får öppna paket.

Idag har jag lyssnat på föreläsningarna till daoismen, handlat hälften som måste hem då de stänger igen för några dagar över julen och jag har hälften kvar som ska göras i em. Imorgon behåller jag barnen hemma och maken är ansvarig på jobbet och lär komma hem sent. Lärdom till nästa år: planera ihop och be maken informera;-) Försöker bara vara men så fort man sticker ut näsan utanför dörren drabbas man av pressen då alla positiva och glada julfirare passerar förbi-not. Varför stressar vi alla i nästan en månad för en dag? Helt galet men även jag är skyldig..Kjärsstiinn; tack för kommentaren och tack för ditt långa mail..jag återkommer med svar (läs hoppas kunna ringa) i helgdagarna!!
Idag får ettan sina första betyg i livet-spännande!

2 kommentarer:

Thorsten Schütte sa...

Trean har goda chansen på karriär hos SJ/Trafikverket med precisionen i sina tidsangivelser!
God Jul!

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Haha-roligaste iakttagelsen på länge..ska skriva ihop hans ansökan ikväll!! God jul till dig oxå!