Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 30 januari 2012

04:00 vaknade jag

då luftvärmeväxlaren drog på för fullt därnere där jag sover..det är köldknäppen som nått Jämtland och vad jag kan förstå var det ca 23 minus inatt..märker inte av växlaren under dagen då jag eldar i öppna spisen dvs den behöver ej jobba..jag kunde inte somna om så nu ligger jag här med grus i ögonen och tänker på alternativ till sovplats inatt..jag är sömnkänslig och jag blir TOKIG när jag inte får sova igenom utan störmoment..det ironiska är att småttarna sover igenom hemma nu när jag är borta och jag sover sämre än sämst..NOT!Fick rapport från Wien; Livia jagar monster tidigt på morgonen och sonen vaknade 02.45 och tyckte det var dags att gå upp och göra dag..suck..
Förutom i helgen när jag sov för mycket istället..priset jag får betala när jag åker runt;-)

Inga kommentarer: