Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 9 januari 2012

Suck

Vaknade i morse och kunde inte titta vänster-nackspärr. Det var länge sedan. Jag ligger lite efter i mitt tentaskrivande pga förkylning, feber och glada barn och nackspärr gör inte saken bättre..hursom, det är bara att pressa på och skriva. Snälla stora L tog barnen till dagis, gav mig en vetekudde och jag kan känna lugn. Idag har vi en tjej som börjar storbarnsgruppen-blir spännande att höra hur hennes första dag var. Hon var mycket nyfiken och storebror likaså då de går i samma grupp. Hoppas det kommer funka.
Idag fick jag dock mina poäng reggade efter att ha fått adm på universitetet att hitta igen ett mail..äntligen!Det tog bara fem veckor efter avklarad kurs. Hoppas nu CSN nöjer sig också.
Imorgon kommer J ( äntligen efter många veckor i Sverige) och jag hoppas kunna skicka in mitt PM. Jag hade hoppats på att kunna inviga mina nya rosa springskor men inser att jag får vänta tills februari när jag är åter från Sverige.


Inga kommentarer: