Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 23 januari 2012

Tänk

att när man har möjlighet att sova vaknar man pigg&utvilad efter ca 6,5 h sömn..märkligt..kanske beror det på oavbruten sömn ger vila.

Hursom-det snurrar på i ett på en plats i norr. Flygresan hit gick bra även om jag hade svårt att sova natten innan jag for. Lördagen var det "bara vara" med U där jag bor och söndagen blev en repris fast på spa. Igår var det kramfest och glädje att träffa alla mina kollegor och vänner från förr. Jag tog mig en långpromenad på eftermiddagen hem till A&T där det vankades tre-rätters och härliga samtalsämnen. Det var som alltid en mysig stund och de har en stor plats i mitt hjärta. Idag är det generalrep med beställarna, lunch med min gamla roomie och kvällen kommer spenderas med vän K. Onsdag hoppas jag på sovmorgon, lunch med P och fila på det sista inför dagen D. Torsdag är det dags med avslutande AW. På fredag är det dags att ombasera till mina stortjejer-som jag längtar.

Olyckligt är att maken oxå är borta nu i två dagar och jag hoppas småttarna tar det ok. Jag har pratat med sonen och det verkar gå bra än så länge.

En liten rapport från en galen vecka-men ack så rolig.
PS!Staden är underbart vacker med all sin snö och friska luft-jag insuper och njuter.

Inga kommentarer: